sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Kahdeskymmeneskolmas viikko musiikkia ja kirjoja

Kirjahaasteen tämänkertainen aihe on kirja jonka olen halunnut lukea jo kauan.

Lukulistallahan odottaa - onneksi - kirjoja vaikka kuinka paljon. Yksi kirja joka ainakin on odottanut lukemista jo useamman vuoden on Kazuo Ishiguron Pitkän päivän ilta. Olen lukenut Ishigurolta muita kirjoja, ja nähnyt kirjasta tehdyn elokuvan monta vuotta sitten, mutta kirja odottaa vielä vuoroaan. Hyllyyn olen sen jo hankkinut.

***

Musiikkihaasteessa ollaan romanttisissa tunnelmissa ja pyydetään nimeämään kappale jonka haluaisin soittaa häissäni.

Häät eivät näillä näkymin ole suunnitelmissa, mutta sanoin joskus miehelleni että jos menisimme naimisiin, tämä kappale voisi olla "häävalssimme". Hectorin Heinäpellolla.


4 kommenttia:

  1. Voiko kesäisempää biisiä olla kuin tuo Hectorin Heinäpellolla.

    Jos minulla olisi joskus ollut hääjuhlat (menin tylsästi naimisiin maistraatissa ilman mitän juhlia), niin minun häävalssini olisi ollut ehdottomasti Akselin ja Elinan häävalssi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heinäpellolla tosiaan tavoittaa täydellisesti kesäisen huolettomuuden.

      Akselin ja Elinan häävalssi ei kyllä koskaan vanhene. Minullekin se on kovin rakas kappale.

      Poista
  2. Heinäpeltoa kannattaa varmaan tanssia bugin kuvioilla, mutta olen samaa mieltä että A&E (hidas valssi) on opettelemisen arvoinen. (sitäkään ei voi perusvalssin askelilla mennä.) Vaikka noita kirjaluetteloita oikeastaan hain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rehellisesti sanottuna en ole mikään kummoinen tanssija, vaikka tykkäänkin tanssia. Mahtaisiko hidas valssi luonnistua...

      Poista